Je nutné udržovat veškeré informace aktuální a správné, proto dodržujte pokyny v tomto článku, kde se dozvíte, jak správně EQR produkty a EQR Kartu aktualizovat.

Duplikace / aktualizace vydaných Emergency QR  

 nákup ve dvou variantách

1. Dokoupení  produktu Emergency QR System (např. dokoupení druhého archu samolepek s nezměněnými informacemi)

  • Vložte libovolné položky do košíku a poveďte objednávku
  • Po zaplacení a schválení objednáky Vám přijde EQR zdravotní dotazník jako při běžné objednávce
  • Zvolte produkty, kterých se duplikace týká a klikněte políčko „Aktualizovat/Duplikát
  • Do políček, které se po volbě objeví vyplňte ID, PIN a HESLO do uživatelské části EQR Karty, poté klikněte na pole „Další“
  • Zobrazí se EQR zdravotní dotazník s Vašimi informacemi, které byly vyplněny v předchozím nákupu. Klikněte na pole „Další“
  • V posledním kroku můžete provést poslední kontrolu údajů a potvrdíte je tlačítkem „Potvrdit“
  • V tomto případě vám budou vydány duplikáty EQR produktů s nezměněným obsahem.

 

2. Změna údajů (Aktualizace) v produktech Emergency QR System

  • Vložte libovolné položky do košíku a poveďte objednávku
  • Po zaplacení a schválení objednáky Vám přijde EQR zdravotní dotazník jako při běžné objednávce
  • Zvolte produkty, kterých se aktualizace týká a klikněte na políčko „Aktualizovat/Duplikát
  • Do políček, které se po volbě objeví vyplňte ID, PIN a HESLO do uživatelské části EQR Karty, poté klikněte na pole „Další“
  • Zobrazí se EQR zdravotní dotazník s Vašimi informacemi, které byly vyplněny v předchozím nákupu. V tomto kroku můžete vaše hlavní informace upravovat, přidávat, či odebírat. Po editaci klikněte na pole „Další“
  • V posledním kroku můžete provést poslední kontrolu aktualizovaných údajů a potvrdíte je tlačítkem „Potvrdit“
  • V tomto případě vám budou vydány aktualizované EQR produkty a všechny změny se automaticky propíší do vaší EQR Karty.

 

Doporučujeme všechny produkty s neaktuálními informacemi nadále nepoužívat a zničit je tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, či nechtěnému použití.

Aktualizace EQR Karty

Udržovat vaši EQR kartu v aktuálním stavu je stejně důležité jako udržovat aktuální EQR kód. Je to informace jak pro zdravotnické, tak nezdravotnické organizace, že vaše údaje v EQR Kartě průběžně kontrolujete a provádíte změny. Platnost EQR Karty od zakoupení některého z hlavních produktů obsahující EQR kód je 6 měsíců. Po najetí na symbol zvonečku v EQR Kartě zjistíte, jak dlouho bude vaše EQR Karta ještě aktivní, a kdy jste provedli poslední změnu. Po dobu, kdy je EQR Karta v aktivním stavu, je možno dělat jakékoli uživatelské úpravy, přidávat, či měnit uvedené informace, přidávat či odebírat léky, lékaře, alergie, očkování a tak podobně. Po uplynutí doby 6 měsíců se v kartě objeví upozornění, že informace nebyly schváleny déle jak 6 měsíců a že nemusí být aktuální. (Náhledová i uživatelská část bude stále k dispozici, nebude však možno provádět uživatelské změny). Toto je pro všechny upozorněním, aby se uvedenými informacemi neřídili. Pro autorizaci a možnost provádění úprav v EQR Kartě jednoduše zašlete SMS dle instrukcí. Platnost autorizační SMS je opět 6 měsíců. Pokud si nevíte rady, jak poslat autorizační SMS, klikněte prosím zde.

Vysvětlení :

Náhledová část EQR Karty : Do této sekce se dostane každý, komu uživatel poskytne ID a PIN. To mu umožní vidět všechny informace, které uživatel uvede v uživatelské části a povolí, aby záznam byl „Viditelný v náhledové části“.

Uživatelská část EQR Karty : Do této sekce se může dostat pouze uživatel / majitel EQR Karty, a to po zadání ID a hesla (heslo si sám uživatel zvolí po prvním přihlášení do EQR Karty). Tato sekce slouží k vlastní úpravě a orientaci v lécích, lékařích a tak podobně. Tato sekce může sloužit také jako jakýsi deník uživatele, kde položky u kterých nepovolí „Viditelný v náhledové části“ se budou zobrazovat pouze jemu.

– V případě, že potřebujete aktualizovat informace a stane se tak do 6 měsíců od objednání předchozího EQR, poskytujeme 20% slevu na ty produkty, kterých se změna týká. Sleva je však použita pouze na stejné množství od daného produktu, který byl koupen již v předchozích nákupech za plnou cenu (např. pokud jsem v minulosti koupil 1 ks archu EQR a nyní budu kupovat 2 archy s aktualizovanými informacemi, sleva bude poskytnuta pouze na jeden arch. Druhý bude započítán za standardní cenu uvedenou u produktu). Nezapomeňte si o slevu na aktualizované produkty zažádat na našem e-mailu info@eqr-system.cz.

Poznámka: Pro informace, jak obsluhovat EQR Kartu nebo co dělat, když dojde ke ztrátě Emergency QR, klikněte prosím zde.